Digital signage

Het grote voordeel van digital signage is de enorme flexibiliteit en de mogelijkheid om in te spelen op actualiteit. Door het tonen van relevante boodschappen en het creëren van wezenlijke interactie met klanten. Met gerichte aanbiedingen, calls-to-action en touch-interactie, om aankoopbeslissingen te vergemakkelijken. Of met dynamische content, zoals actuele bedrijfs- of productdata of gewoon het nieuws, het weer, treintijden of beurskoersen, die moeiteloos uit externe bronnen kunnen worden toegevoegd. Nieuwe beelden, aanbiedingen of relevante informatie kunnen vrijwel zonder menselijke handeling razendsnel worden ververst. Die nieuwe inhoud draait automatisch waar het hoort te draaien. Met één druk op de knop in QYNcast. Zo hou je merken vitaal en informatie up-to-date.

Volgens ons gaat het bij digital signage om drie dingen: werken, waarmaken en winnen. Om projecten die effectief communiceren én die technisch perfect functioneren. Altijd. Om projecten waarmee we de verwachtingen van onze opdrachtgevers inlossen en overtreffen. En om projecten waarmee zij hun doelen en ambities op een tot de verbeelding sprekende manier bereiken. Dat is waar het wat ons betreft echt om gaat. Dat is wat wij bedoelen met mastering digital signage.

Naar onze toepassingen

Interesse?

We komen graag langs om de mogelijkheden te tonen.

Of bekijk welke klanten u zijn voorgegaan.

Klantcases

Met digital signage houd je merken eenvoudig vitaal en informatie up-to-date

Digtial signage bij de nieuwe formule KPN winkels

kpn digital signage

In de nieuwe KPN winkels passen we digital signage toe voor de optimale klantbeleving. Lees meer over hoe we deze uitdaging zijn aangegaan.

 

Wilt u ook shoppers activeren of een unieke experience bieden?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken