Luxaflex Gallery Shop-in-shop

De shop is een lust voor het oog en de technologie werkt fantastisch!

Marcel Eradus - Eradus zonwering Delft

Luxaflex is als premium brand voor raambekleding & buitenzonwering continu bezig met het verleggen van grenzen, bijvoorbeeld met het Powerview Motorisation concept. Daarom ook zijn Luxaflex dealers in heel Europa blij verrast met het ‘RFID powered’ shopconcept van QYN! Een bijna magische digital signage ervaring …

Luxaflex Shop in Shop concept

Luxaflex verkoopt haar assortiment via een dealerkanaal van alleen in de Benelux al zo’n 600 onafhankelijke verkooppunten. In een vorige generatie shop-in-shops hielpen we de dealers al met inspiratie en verkoopondersteunende informatie. Maar het werd tijd om de formule te herzien;

Geworteld in de huidige moderne tijd, zonder technische drempels. Uitgangspunten voor ons nieuwe concept?

Bouwend op onze ervaring in andere contexten en gebaseerd op deze uitgangspunten ontwikkelden we een shop concept wat de dealers echt helpt bij het verkopen.
Een splinternieuwe shop vol inspiratie. Luxaflex toont in haar prachtig vormgegeven shop een groot deel van haar assortiment, je kan het vastpakken, ruiken en voelen.

Veelzijdige shop

De shops hebben verrassend veel product te bieden. Voorbeeld producten worden prachtig gepresenteerd, innovatieve verlichting geeft inzicht in hoe de zon wordt geweerd. De overzichtelijke presentatie wordt aangevuld met Digital Signage; op heel bijzondere wijze heeft QYN een groot 65” scherm geïmplementeerd wat het Luxaflex assortiment écht tot leven brengt.

Intuitief interactief!

Als de dealer een voorbeeld product pakt en bij het scherm zet, wordt automatisch bijpassend videomateriaal afgespeeld. Zo is in een oogwenk te zien hoe het product past in bijvoorbeeld een modern interieur en hoe een kleur tot zijn recht komt in de volle zon. Er is echt sprake van een WOW effect bij het winkelend publiek, als de video’s instarten.

De dealer kan – bijvoorbeeld voor speciale acties - ook video’s starten met speciale pasjes die door een verborgen lezer worden uitgelezen.

­MAGICAL IOT EXPERIENCE

Zo wordt dealer wordt ook echt geholpen bij het uitleggen en aanprijzen van de producten door het videomateriaal, vaak is de visualisatie van hoe een product thuis zal ogen namelijk een groot struikelblok voor de consument. Als het scherm niet wordt gebruikt voor een product presentatie wordt videomateriaal getoond met campagne informatie, Luxaflex nieuws en achtergronden en vooral véél inspiratie!

Onder de motorkap

De productinformatie is altijd up2date en een lust voor het oog. Samen met Luxaflex ontwikkelden we aansprekende visuals, helemaal van nu.

Het content management van zo’n omvangrijk assortiment, in meerdere landen en talen kan ingewikkeld zijn. QYN heeft in haar QYNcast systeem echter slimme workflow managers om ervoor te zorgen dat het Europese Luxaflex hoofdkantoor én haar landenorganisaties eenvoudig kunnen werken.

De nieuwe shops worden uitgerold over de hele wereld, ondertussen zijn in de eerste vier landen shops aktief; met content op maat, in de juiste taal, simpel en beheersbaar!

Dit technologisch geavanceerde concept is gebouwd op twee pijlers; QYNcast CMS technologie voor slim assortiment & content management en RFID technologie voor de WOW op de vloer. En hiermee is het concept een goed voorbeeld van ‘Digital Store Tech’. Geavanceerde technologie die wordt ingezet voor unieke consumenten ervaringen & slimmer ondernemen in retail.

Wilt u ook shoppers activeren of een unieke experience bieden?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken