Luxaflex

QYN is een betrouwbare en onmisbare partner, die doet wat ze zegt

Luxaflex is als premium brand voor raambekleding en buitenzonwering continu bezig met innovatie. Spraakmakende productlijnen worden gecombineerd met continue doorontwikkeling van salestools in het dealerkanaal.

Help wanted

Toen we Luxaflex leerden kennen, stond een nieuw dealerprogramma in de steigers. Een ambitieus programma. Maar het miste nog één element, hadden wij al snel in de gaten. Hulp bij het verhogen van de conversie op de winkelvloer. Sleutel hierbij is het overtuigen van de klant, en die twijfelt. "Is dit echt de juiste kleur raambekleding voor mijn raam?". Luxaflex dacht aan narrowcasting, wij aan een digitale productkiosk.

Uiteindelijk is het nog meer geworden! Het simpele feit dat wij verder dachten en de Luxaflex shop-in-shop formule zo op meer dan één manier konden verrijken, was voor Luxaflex het argument om samen in zee te gaan.

1+1=3

Narrowcasting inspireert. Prachtige fotografie van Luxaflex producten speelt een hoofdrol in de uitzending. Een uitzending die in één keer naar bijna zeshonderd Luxaflex dealers wordt gestuurd. En ook de ondernemer spreekt. In meerdere talen komt iedere ondernemer ook zelf in beeld en vertelt zijn specifieke verhaal.

 

­MASTERING DIGITAL SIGNAGE

De digitale productkiosk informeert. Raak het narrowcasting touchscreen aan en er opent zich een wereld van mogelijkheden. Diverse applicaties geven inzicht in het Luxaflex productportfolio, visualiseren de raambekleding in een representatief interieur en geven inzicht in de positieve effecten van raambekleding op het energieverbruik thuis.

Samen completeren beide functies het verkoopverhaal van de dealers. Met hogere conversie als gevolg. En een prachtige Luxaflex shop-in-shop. Maar er is meer. In een besloten gedeelte van de kiosk vind de ondernemer gegevens van de potentiële klanten voor follow-up. En introduceert Luxaflex nieuwe innovaties. Zo is de touchscreen opstelling ook een handige CRM en e-learning tool.

Uitdagend

Het Luxaflex project is uitgebreid en gecompliceerd. QYN verzorgt turnkey opleveringen van shop-in shops, beheert proactief het gehele netwerk én creëert en onderhoudt de kiosk applicaties en narrowcasting uitzendingen. Technisch gezien een flinke kluif. Alle datastromen en support activiteiten voor de touchscreen lopen namelijk over breedband verbindingen van de ondernemers zelf. Dit gecombineerd met de afwijkende openingstijden, verschillen in winkel-layout en grens- en taal overschrijdende communicatie, maken het opleveren en beheren een uitdaging!

Onze onsite engineers rijden voor Luxaflex uit met WiFi en Ethernet-over-Power componenten om altijd werkend op te kunnen leveren. Onze netwerkbeheerders maken trendanalyses om de schermen zo efficiënt mogelijk te laten functioneren. En onze content studio heeft de eervolle taak om Luxaflex statische content zo te bewerken dat deze de juiste dynamiek uitstraalt op de winkelvloer en écht inspireert. Creatie en channelmanagement van het hoogste niveau.

Luxaflex blijft innoveren en wij groeien mee. Elk jaar wordt er een bijzondere applicatie aan de shop-in-shop opstelling toegevoegd. En ondertussen rollen we een totaal nieuwe dealershop uit over heel Europa!

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Geïnspireerd?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.