KPN XL winkel

In de KPN XL winkel kan de klant de moderne wereld écht beleven en ervaren; zien, voelen en zelf uitproberen

Service en beleving van KPN producten staan centraal in de nieuwe KPN XL winkelformule. De KPN XL winkel bedient zowel zakelijke klanten als consumenten en is met recht een 'flag ship store' waar alles in het teken staat van Service. KPN's volledige portfolio voor zowel thuis als voor de zaak is er te vinden. QYN realiseert diverse interactieve digital signage toepassingen, die bijdragen aan de belevings- wereld van KPN en hulp bieden bij het aan- en verkoopproces.

Multifunctionele tafel

Per winkel staan 4 tot 6 tafels die het zien, voelen en ervaren van mobiele telefoons en tablets mogelijk maken. Ze hebben een drempelverlagend effect, intuïtieve bediening en zijn voorzien van een touchapplicatie. Deze maakt het mogelijk om productinformatie op te vragen, producten te vergelijken, customer reviews te bekijken en meer. De getoonde content kan dankzij een toekomst-vast platform centraal worden aangepast en per locatie worden gedifferentieerd.

Interactief

In deze tafels realiseren wij 'two-way' interactie tussen het beeldscherm en de producten, zodat de klant wordt geholpen bij het vinden van de juiste producten. Enerzijds licht bij selectie van een toestel op het beeldscherm dit toestel in het meubel op. Anderzijds verschijnt product specifieke informatie van een toestel automatisch op het beeldscherm, zodra deze wordt opgepakt.

­MASTERING DIGITAL SIGNAGE

De devices zelf worden ook steeds interactiever en bevatten verschillende apps van KPN. Wij voorzien de toestellen van een product display, alarm, voeding etc. Door onze jarenlange ervaring en samenwerking met andere partijen in de keten in de bestaande KPN Winkels was de eerste XL winkel binnen anderhalve maand gerealiseerd.

Van dummy naar live toestel

KPN heeft besloten om in de XL winkel klantgerichtheid echt de ruimte te geven. En dat is meer dan alleen service. Klanten moeten in staat zijn de moderne wereld echt te beleven en ervaren. De winkel is daarom van veel moderne snufjes en live inventaris voorzien. Maar live toestellen brengen nieuwe uitdagingen met zich mee.

Hoe beheer je duizende toestellen? Hoe voorkom je een lege batterij? Als hoofdaannemer hebben wij deze nieuwe aspecten rondom mobile device management naar ons toegetrokken en zorgen we ervoor dat de winkel ook écht werkt als servicegerichte belevenis. 

Speciaal project

Besluiten om alle dummy-toestellen te vervangen voor echt werkende toestellen is één. Het vervolgens in de dynamische retailwereld realiseren, is een totaal ander verhaal. Het vergt professioneel projectmanagement

Voor de roll-out hebben wij duizenden mobiele devices geconfigureerd. De applicaties op de toestellen in combinatie met de geïntegreerde touchscreens brengen de ongekende mogelijkheden nog beter over. Klanten zijn zo tevens in staat de moderne wereld echt te ervaren.

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.