Rijnstate Ziekenhuis

Digital signage past in de zorg filosofie van goed gastheerschap

In de zorgsector zien we steeds meer aandacht voor welzijn, naast primaire zorg. Daarbij draait het om goed eten, actueel tv aanbod, wifi etc. Maar ook goed gastheerschap voor bezoekers en patiënten aan poliklinieken hoort hier zeker bij. 

Goed gastheerschap

Rijnstate zag al jaren geleden in dat je de bezoeker en patiënt meer moet bieden dan primaire zorg. Vooral in wachtkamers. Niemand wacht graag en al helemaal niet als je wegens problemen met je gezondheid ergens moet wachten. Het veraangenamen van de wachttijd en een goede informatievoorziening behoren tot de invulling van het gastheerschap in de zorg.

­MASTERING DIGITAL SIGNAGE

Actuele wachttijden

Al jarenlang heeft Rijnstate ervaring met het medium digital signage. In 2010 kreeg QYN de opdracht om het systeem te revitaliseren. Wij hebben een state of art communicatieoplossing gerealiseerd, die meer biedt dan alleen wachtverzachting van vroeger. Een nieuw kernonderdeel is de uitgebreide wachttijdmodule.

Receptionisten van de poliklinieken kunnen snel en eenvoudig aangeven of en hoe lang de spreekuren uitlopen. Dit wordt direct automatisch op de schermen getoond. Daarnaast hebben we de uitzending verrijkt door koppelingen met externe bronnen en databases te integreren.

De implementatie was een technisch uitdagende klus, omdat QYN het netwerk van een andere leverancier overnam. Onze aanpak om het hele netwerk van software en state-of-the-art technologie te voorzien, is succesvol gebleken. Na locatie Arnhem hebben wij de nevenvestigingen in Velp en Zevenaar voorzien van wachtkamer TV.

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.