Randstad #wordenwiejebent Lab

Randstad #wordenwiejebent Lab

Randstad rijdt vanaf gisteren met een mobiel Lab door Nederland om jongeren de kans te geven om op een unieke manier te ontdekken wat zij zoeken, willen en kunnen in een baan. Het lab is gehuisd in een prachtige truck met slimme innovaties die je helpen bij het sollicitatieproces.

randstadmobiellab

'Mister Social' kijkt met je naar jouw social mediakanalen als Linked-in, met een Occulus Rift 3D bril neem je een kijkje in diverse branches en met 'Professor Werkgeluk' ontdek je waarin jouw werkgeluk zit.

randstadinnovatie

Met de #wordenwiejebent campagne beoogt Randstad 70.000 jongeren aan een baan te helpen. Een fantastisch doel als je het ons vraagt. Gisteren ging de tour door Nederland van start in Den Haag.

Vanzelfsprekend is het lab uitgerust met ons Digital Signage concept dat automatisch en realtime de voor jongeren geschikte vacatures toont in de stad waar het LAB is neergestreken en dat uitleg geeft over het lab. Een typisch voorbeeld van effectieve location based marketing. Door QYN.

randstadvideo

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.