Luxaflex vernieuwt Europese salespunten Next generation Shop-in-Shop concept

 

Luxaflex verkoopt haar assortiment via een dealerkanaal van alleen al in de Benelux zo’n 600 onafhankelijke verkooppunten. Na de vorige generatie shop-in-shops werd het tijd om de formule te herzien. In samenwerking met QYN werd een splinternieuw concept vol inspiratie en interactiviteit geboren. Luxaflex toont in haar prachtig vormgegeven shop haar assortiment, je kan het vastpakken, ruiken, voelen en beleven.

Inmiddels heeft QYN al zo’n 250 nieuwe shops voor Luxaflex uitgerold in Nederland, België, Frankrijk, Engeland en Zweden. En het einde is nog lang niet in zicht.

In een interview vertelt Jaap-Jene Langevoord, Marketing Manager Luxaflex Nederland, over het ontstaan van het nieuwe shop concept en de rol van QYN hierin.

 

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.