Omnichannel Gaming Experience: gokken met maximale beleving

In Scandinavië is gokken op sportwedstrijden enorm populair. Dat kan uiteraard heel eenvoudig online, maar veel consumenten in Noord-Europa wagen ook graag offline een gokje. Dat kan bijvoorbeeld in één van de retaillocaties van ATG (the Swedish Horse Racing Totalisator Board). Om de beleving rondom het gokken te optimaliseren, bouwden onze Zweedse collega’s alle 2000 ATG-locaties in vier maanden tijd om tot ware Gaming Experiences. Zij installeerden ruim 7000 interactieve schermen. Een omnichannel aanpak was hierbij essentieel vanwege het realtime karakter van de hedendaagse gokspellen.

   

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.