Nieuws

Hans Koeleman van KPN gelooft heilig in digitale communicatie

In een interview vertelt hij waarom schermen volgens hem onmisbaar zijn, waarom hij ze bij KPN inzet, hoe ze dat doen en wat daarbij belangrijk is.

Hello 360 graden beleving!

Volgens de laatste enquête van NRF (National Retail Federation) verwacht 59% van de consumenten een ‘ervaring’ in de winkelomgeving. Mooie voorbeelden hiervan zijn te zien bij Nike Soho, waar je basketbal kunt spelen of bij Adidas, waar je de schietvoet kunt testen met de nieuwste voetbalschoenen of virtueel kunt joggen over de Brooklyn Bridge. Met technologische toepassingen die de belevenis ondersteunen en versterken, kom je en blíjf je als retailer op het netvlies van de consument.

Goede communicatie geneest

Zorg is meer dan mensen beter maken. Patiënten hebben behoefte aan een uitstraling en benadering die bij deze tijd past. Communicatie speelt hierin een belangrijke rol. Met een goede communicatie stel je de patiënt op zijn gemak in een stressvolle situatie. Je creëert een basis voor vertrouwen in jouw ziekenhuis of zorginstelling.

 

ISE interview met QYN

 

Industry blog Dailydooh interviewt Matthijs, CTO van QYN over ontwikkelingen in retail digital signage.

 

Interne communicatie móet anders

Communicatie brengt mensen bij elkaar. Dit geldt voor elke organisatie. Interne communicatie is onmisbaar voor wederzijdse betrokkenheid en beïnvloedt daarmee het gedrag van medewerkers. Dit gedrag bepaalt vervolgens het imago en daarmee ook het succes van de organisatie. We zetten een aantal trends rondom interne communicatie op een rijtje.

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.