Nieuws

Top 5 Content tips

‘Content’ is king, maar ‘context’ is zijn commissaris! Want de boodschap bereikt zijn doel pas onder de juiste omstandigheden. Dé Top 5 tips die QYN toepast. Met betrekking op ‘Content’ en’ context’; twee begrippen die onlosmakelijk aan elkaar verbonden moeten zijn. Hoe vul je deze in? Hoe trigger je je doelgroep? Hoe blijf je verrassen? Hoe blijft mijn uitzending interessant, maar haal ik mezelf geen bergen werk op de hals? Allemaal vragen waar wij ons in elke case weer in vastbijten om voor elke klant de optimale oplossing te implementeren.

Maak interactie persoonlijker

In onze vorige nieuwsbrief kon je lezen dat digitale interactie of content in de winkel alleen slaagt als de ‘human touch’ ook voelbaar is. En dat je als retailer wel mee moet in de strijd om de gunsten van de consument van 2020. De meest gehoorde reactie: “ Okay interessant? Maar hoe dan?”. Reden om hierop door te gaan. En uit te breiden ; de interactie moet ook nog zo persoonlijk mogelijk!

KPN opent nieuwe formulewinkel

De winkel van de toekomst is nu open! In Den Haag en Haarlem is iets bijzonders te zien.

Opinie: Digital met een human touch

Mensen kijken me steeds vaker fronsend aan als ik zeg dat ik ben wezen winkelen. In een echte winkel. Want ja, dat doe ik. En dan niet alleen om te funshoppen, maar ook om gewoon producten te kopen. Blijkbaar is dat gek voor een digital native, want dat ben ik ook: Coolblue bezorgt regelmatig spullen, Thuisbezorgd.nl weet mijn huis te vinden en bankieren doe ik alleen mobiel.

Mobile devices op de winkelvloer

De inzet van mobile devices op de winkelvloer, het is een ontwikkeling die niet meer te stuiten is. Maar hoe doe je het goed?

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.