Over QYN

Mastering digital signage

Of het nu gaat om instore marketing, clicks-in-bricks, etalageschermen, wachtverzachting, touchscreens, interne communicatie of outdoor schermen. We zijn graag uw partner, die u begeleidt naar een doeltreffende oplossing die uw verwachtingen inlost en overtreft.

De verborgen kracht van QYN

Organisaties zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun klanten zo goed mogelijk te bereiken. Ze willen opvallen en ze willen hun boodschap kwijt. Langs de stroom van al die andere prikkels die de consument dagelijks ondergaat, bewust en onbewust. Steeds vaker overwegen ze daarom schermcommunicatie. Maar hoe pak je zoiets aan? Wat laat je zien, wat niet? Wat werkt, wat niet? En hoe zorg je ervoor dat alles ook technisch functioneert. Blijvend, zonder kopzorgen? Dat is precies waar wij iedere dag keihard aan werken, het is precies dat wat wij voor ze willen doen.

Wij zijn QYN. We geloven diep in de kracht van (interactieve) digital signage. Schermcommunicatie waarmee onze opdrachtgevers hun klanten in vervoering brengen. Op die momenten dat het er toe doet. Of het nu gaat om het verstrekken van relevante plaatsgebonden informatie of het vergemakkelijken van aankoopbeslissingen. We lopen voorop in de ontwikkeling en realisatie van toepassingen waarmee organisaties en merken zich op een verleidelijke en effectieve manier kunnen onderscheiden.

Voor ons gaat digital signage verder dan het ophangen van wat schermen en het daarop vertonen van content. Echte goede toepassingen zijn gebaseerd op een doordacht concept, waarin boodschap en techniek op een geraffineerde manier zijn geïntegreerd. Vaak wordt juist dat laatste aspect behoorlijk onderschat. En daarin schuilt nu juist onze kracht. Onze oplossingen communiceren niet alleen effectief, ze zijn bovenal stabiel, schaalbaar en bewezen werkend.

Van narrowcasting naar digital signage

QYN ontstond in 2006 toen het DNA van KPN, Qbix, eYe-Display en NN-Solutions samenkwam in een hagelnieuw bedrijf. Gebouwd op de bestaande ervaring en vakmanschap. De missie van QYN was treffend geformuleerd: ontwikkel de markt voor (interactieve) digital signage en gedraag je daarin als een voorbeeldig dienstverlener en een ware mentaal marktleider.

Wij namen de uitdaging aan en gingen ermee aan de slag. Dat begon met het drastisch omgooien van het businessplan. Niet langer baseerden we het verdienmodel op pure schermexploitatie (narrowcasting), maar richten we ons juist op de volle kracht van digital signage; schermcommunicatie met meerwaarde zonder luchtkastelen en aantoonbare ROI. We gingen professionele diensten ontwikkelen en die voor een maandelijkse vergoeding aanbieden. Want als je ergens echt in gelooft, moet je er ook vol voor durven gaan.

Dat deden we, maar vanzelf ging dat niet. Want klanten kenden ons zo niet. En dus moesten we alles uit de kast trekken om ons te bewijzen. Als eerste wisten we KPN zelf van onze kennis en kunde te overtuigen. Door naar de Praxis te rijden, en na een weekend zagen, boren en schroeven een werkende demotafel voor hun winkels te ontwikkelen. We reden ermee naar het hoofdkantoor om ze ter plekke te verrassen én te laten zien wat we in huis hadden. Ze zeiden volmondig 'ja' tegen onze aanpak.

Daarna mochten we ons volledig storten op het tot leven wekken van hun merkbelofte. Dat was meer dan het integreren van 1.100 schermen in de KPN winkels. Veel meer. Als een volwaardig hoofdaannemer wisten we het totale project tot een succes te maken. Of het nu ging om het aansturen van content-leveranciers, het incorporeren van techniek van anderen, of het verhelpen van kinderziektes en technische storingen. KPN is ook nu nog een trouwe klant waar we trots op zijn. En die bewuste demotafel staat nog steeds bij ons in de hal.

Interesse?

We gaan graag met u in gesprek over hoe we uw ambities en doelen kunnen realiseren.

+31 73 657 09 03

Of bekijk en download een van onze cases.

klantcases

Wij zijn digital signage professionals! En 'mastering' staat voor elke dag keihard werken aan succesvolle projecten

Ontzorgen met een 8+

QYN is in de loop der jaren uitgegroeid tot een hechte Brabantse club van ruim 30 gedreven vakmensen met een typische no-nonsense mentaliteit. Klein van stuk, maar groot in daden. Fanatiek als het gaat om ons werk, maar ook dol op ons 'thuis'. We gaan op een gemoedelijke manier met elkaar en met onze klanten om. Persoonlijk, oprecht, altijd gebaseerd op gelijkwaardigheid. Soms komen we misschien bescheiden over, maar vergis je niet: we weten waar we het over hebben en we zijn wars van gebakken lucht.

Daaronder klopt het hart van de vakman of -vrouw: professioneel en resultaatgericht. We kunnen niet alleen een prachtige pilot ontwikkelen, we kunnen die ook echt op honderden locaties succesvol uitrollen en - met servicegaranties - jarenlang na installatie in de lucht houden. Met een luisterend oor voor nieuwe wensen en prikkelende voorstellen voor uitbreidingen en doorontwikkeling. Door te werken volgens de ITIL standaarden, zijn we in staat de beste dienstverlening te leveren. En daar gaat het uiteindelijk om.

Zo doen we er alles aan om het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. We werken op basis van een managed SaaS dienst, zodat we de klant en hun IT omgeving minimaal belasten. En als er iets mis is, lossen we dat snel en adequaat op. Met proactief beheer op afstand waarborgen we continuïteit en stabiliteit. Ontzorgen noemen we dat en daar gaan we heel ver in. Voor ons is dat de enige manier om echt bij te dragen aan het succes van onze klanten, alleen dan kun je gaan voor een echte 8+-ervaring.

Mastering digital signage

Sinds KPN zijn steeds meer mooie merken op ons pad gekomen: SNS, Rabobank, Luxaflex, D-Reizen, Intersport, Expresso en Délifrance om er maar een paar te noemen. Op de poliklinieken van Erasmus MC en Rijnstate stellen wij patiënten op hun gemak met voor hun relevante informatie. Bij Amsterdam RAI wijzen we bezoekers de weg en datzelfde doen we voor de bezoekers van de ooit zo beroemde SS Rotterdam. Voor veel van deze opdrachten wonnen we met onze opdrachtgevers nationale en internationale prijzen, zoals Digital Signage Expo Awards en Benelux POP Awards.

Maar dat betekent niet dat we er al zijn. Nog lang niet. Want ons vakgebied is volop in beweging en in ontwikkeling. Ging het vroeger vooral om statische beeldscherminformatie, tegenwoordig is er veel meer mogelijk. Denk bijvoorbeeld maar aan de integratie van dynamische content of social media, de toepassing van interactiviteit of de nog steeds groeiende technologische mogelijkheden op het gebied van mobiele communicatie. Wij ontwikkelen en bewegen volop mee.

Want uiteindelijk gaat het bij digital signage maar om drie dingen: werken, waarmaken en winnen. Om projecten die effectief communiceren én die technisch perfect functioneren. Altijd. Om projecten waarmee we de verwachtingen van onze opdrachtgevers inlossen en overtreffen. Om projecten waarmee zij hun doelen en ambities op een tot de verbeelding sprekende manier bereiken. Dat is waar het wat ons betreft echt om gaat. Dat is wat wij bedoelen met mastering digital signage.

Wilt u ook shoppers activeren of een unieke experience bieden?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken