Support

Voor ons gaat digital signage verder dan het ontwikkelen van een prachtige pilot. Veel verder. We rollen die ook echt succesvol uit én houden hem - met garanties - in de lucht. Stabiel, schaalbaar en bewezen werkend. Daarvoor beschikken we over een professionele beheerorganisatie, die werkt volgens de ITIL standaarden. Een hecht team van gedreven vakmensen die weten waar ze het over hebben. Daarmee leveren we de beste service en support.

We monitoren alle actieve componenten pro-actief. En als er iets mis is, lost ons team van ervaren support medewerkers dat snel en adequaat op. We acteren zo veelal al op een storing voordat de klant er melding van maakt.  Meestal lossen we een storing remote op, desgewenst gaan we onsite. We werken op basis van ITIL werkprocessen en volgens een standaard Service Level Agreement (SLA). Aangezien schermen die uitstaan niet renderen, lossen we eerst de storing op. Een eventuele discussie lossen we later op. 

Naar onze aanpak

Interesse?

We leggen graag uit hoe wij onze klantnetwerken beheren.

+31 73 657 09 03

Of bekijk een van onze klantcases.

klantcases

Met proactief beheer op afstand waarborgen we continuïteit en stabiliteit

Schermcommunicatie inzetbaar als strategische oplossing binnen elke branche. Meer weten?

Neem contact met ons op of meld u aan voor onze nieuwsbrief!

Vrijblijvend kennismaken

QYN Nieuws

Volg alle ontwikkelingen

Wij houden de markt continu voor u in de gaten, zo bent u altijd mee met de laatste trends.